lørdag 8. november 2008

En ny gutt...

Et par måneder etter at jeg kom hjme fra USA, møtte jeg igjen en fyr, la oss kalle han Jonas, som jeg har vært bekjent med i noen år. Han er åtte år eldre en meg, altså 26, og en kollega av min mor. Det var slik vi møttes første gang, og det var slik vi møttes igjen.

Min mor er hver torsdags kveld med på en quiz på et utested i byen, og ville ha meg med dit fordi hun mente jeg kunne være en ressurs for laget hennes. Det hadde sag sånn at Jonas og en kamerat av han også er stamgjester på denne quizen, og de pleier å sitte på med min mor dit. Så vi hentet de på veien, og jeg og Jonas begynnte å snakke. Jeg fortalte han om min tur til USA, og han fortalte om sin ferietur til samme sted sommeren i forveien. Vi diskuterte politikken til USA, vi snakket om musikk.

Det ble til at jeg også ble stamgjest på denne quizen, og etterhvert ble jeg og Jonas bedre og bedre kjent, og det er ikke til å legge skjul på at jeg begynte å få følelser for han. Etterhvert ble det til at jeg begynnte å være på lag med han og kameratene i stedet for min mor, og det var på dette tidspunktet at jeg la merke til at han flørtet med meg. Eller jeg fikk det hvertfall for meg at det var det han gjorde. Jeg prøvde så godt jeg kunne å snakke meg selv ut av det. Tenk, han er åtte år eldre, jeg er bare 18 år og han er altfor gammel for meg. Dessuten turde jeg ikke la meg selv like han så godt, for så å finne ut at han slettest ikke var interessert i meg.

Men en torsdag, sent i september, så hadde jeg fri fra skolen dagen etter, og jeg lot meg overtale til å la han spandere alkohol på meg. En cider ble til mange, og vi endte opp med å dra på nachspiel hos han, bare vi to. Needless to say, flørtingen var ikke bare innbilt.

Den natten var fantasktisk. Først da vi kom hjem til han, spilte han et par sanger til meg på gitaren sin, fordi jeg hadde mast i evigheter om at han bare måtte spille! Jeg er nemmelig stor fan av musikere. Etter det satte vi på en Big Bang cd, og satt å pratet om alt mulig. Jeg havnet etter hvert opp i armkroken hans, og derifra tok det ikke lang tid før han kysset meg. Den ene ledet til det neste, og der vil jeg ikke gi flere detaljer en at det var snakk om full nakenhet.

For de som har lest tidligere poster, så vet dere at jeg har kun ligget med noen en gang før i mitt liv, og det var ikke noen god opplevelse, derfor kan dere kanskje forstå at jeg enda ikke var helt selvsikker på dette punktet. Men han var så utrolig søt og snill, en skikkelig gentleman. Det var ikke slika t når selve akten var over så snudde han seg vekk fra meg og sovnet. Tvert i mot, så lot han meg til og med sove i armkroken hans. Dette er kanskje ikke så svært uvanlig, tenker dere kanskje, men jeg hadde ikke selv opplevd lignende og var fullstendig betatt.

Neste morgen var det heller ikke merkelig, han kysset meg og vi lå i sengen tett inntil hverandre og bare pratet. Etter vel en time, sto vi opp, han lagde frokost, og kjørte meg hjem med et løfte om at vi skulle se hverandre igjen dagen etter.

Jag var i ekstase.

Ingen kommentarer: